I'm never going down, I'm never giving up!


Jag gjorde det till slut!

Efter alla dessa tankar om att starta en blogg enbart för musik så gjorde jag det, nu gäller det bara att få den snygg vilket jag kanske kan behöva lite hjälp med, hehe.
Men anyway ..jag har massa material på gång nu, det enda jag behöver nu är att lära mig göra klart mina låtar innan jag börjar på något nytt, haha, så inom en snar framtid så kommer det nog upp några fina tracks här med.
Om ni har tid och lust så kan ni ju lyssna på en remix jag håller på med, med den är inte helt klar än; http://soundcloud.com/wikingmusic/sexbett
Jag avslutar det här inlägget med att säga att låten där uppe är så sjukt grym, har nött sönder den dom senaste dagarna och får inte nog av den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0